Reklamace

Mrzí nás, že něco není v pořádku. Všechny kelímky pečlivě kontrolujeme, než je zabalíme a pošleme do světa. Ale i tak se může stát, že něco uteče – a od toho je tu reklamace. Věříme, že se na všem dá domluvit férově a v klidu. Proto ti vše potřebné rádi vysvětlíme a pomůžeme.

Kdy máš na reklamaci nárok?

Pokud objevíš vadu na zboží, která nebyla způsobena nesprávným používáním, máš ze zákona právo zboží reklamovat. Reklamaci můžeš uplatnit do 2 let od převzetí zboží, ale - reklamaci nelze uplatnit na běžné opotřebení způsobené používáním, ani na škody vzniklé nesprávným zacházením (např. vystavení kelímku přímému ohni, použití v mikrovlnce, silné mechanické poškození apod.).

Jak reklamaci uplatnit?

Vyplň náš reklamační formulář, kde nám popiš, co je s produktem v nepořádku. Zboží pečlivě zabal a pošli spolu s vyplněným formulářem, případně fakturou na adresu:

Kelímkuj
Monika Zdařilová
Veselíčko 162, 751 25 Veselíčko
tel. 605 732 411
e-mail: info@kelimkuj.cz

Reklamaci vyřídíme co nejdříve – nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky ti dáme vědět, jak byla vyřešena.

Co se stane po uznání reklamace?

V případě oprávněné reklamace máš právo na výměnu zboží, slevu, nebo vrácení peněz – podle povahy vady. Pokud nelze zboží vyměnit, vrátíme ti plnou kupní cenu včetně poštovného (nejlevnějšího, které jsme v době nákupu nabízeli). Náklady na dopravu při uznané reklamaci hradíme my.

Na co si dát pozor?

  • nezasílej nám reklamované zboží na dobírku – takové zásilky nemůžeme převzít
  • zboží musí být čisté, aby bylo možné s ním pracovat (zejména pokud jde o posouzení vady).

Nevíš si rady a potřebuješ poradit?

Napiš, zavolej, rádi ti pomůžeme.

telefon  +420 605 732 411    mail  info@kelimkuj.cz